7 Haziran 2009 Pazar

- FERMAN HÜKÜMETİN DEVLET BİZİMDİR

Bu duygunun sesi bir şahika değil
Kürşadın narası benim sesimdir
Ey gafil Yunanlı önümde eğil!
yüce vatan .... .... .......

Dünyayı titrettim ünüm var benim
Adem'den bugüne ölüm var benim
Yarın da çok kutlu günüm var benim
Bir bildiğim var benim gizimdir

Ferman hükümetin devlet bizimdir
devlet bizimdir devlet bizimdir
Ferman hükümetin devlet bizimdir
devlet bizimdir devlet bizimdir

Devlet bize güvenir ve katleder
Gün gelir bizi terör adleder
Bizi tanır yanlız soğuk caddeler
Ölüm oyununa bilet bizimdir

Nükredit işinden çakal kaçamaz
Ak çakal bozkırda fazla yaşamaz
Bu ırk kendi yaptığında şaşamaz
Bir bildiğim var benim gizimdir

Ferman hükümetin devlet bizimdir
devlet bizimdir devlet bizimdir
Ferman hükümetin devlet bizimdir
devlet bizimdir devlet bizimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder