7 Haziran 2009 Pazar

- BİR TÜRKÇÜNÜN GÖNLÜNDE TAHT KURAN BAYAN

Bir Türkçünün Beyninde Taht Kuran Bayan
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen
Senin Bütün Varlığın Vatana Ziyan
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

Gözyaşım Millet Değil Yar İçin Aktı
Benim Bu İhanetim Kendimi Yaktı
Yasaktın Sen Bana Sevda Yasaktı
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

Kaldır O Yüzündeki Huriyi Kaldır
Kaldır İhanetini Göğsüme Daldır
İhanetliğin Kalbinde Zebani Vardır
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

İhanetim Dilimde Kaldı O Adım
Yalnız Bir Kahkahaydı En Çok Feryadım
Ey Ruhumu Şeytana Satan Şu Kadın
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

Türk Balaları Yana Ana Olacaktır Ya Er
Ey Tek Gayem Kanımı Bana Geri Ver
Bu Senin Çizdiklerin Bir Kahpe Eser
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

Kaldır O Yüzündeki Huriyi Kaldır
Kaldır İhanetini Göğsüme Daldır
İhanetliğin Kalbinde İblisler Vardır
Göremezsin Bilemezsin Ölemezsin Sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder