7 Haziran 2009 Pazar

- BİR OĞLUN OLUR DA

Hep Derdim Reis Kutlulandım Ben
ALLAH’ Şükür Sana Teşekkür
Hep İsterdim Reis Hakla Yandım Ben
ALLAH’a Şükür Sana Teşekkür


Gözlerimle Gönlüm Toprak Olmuştur
Nazlı Yarim Başka Bir Yar Bulmuştur
Gözüm Üstünüzde Tenim Ölmüştür
ALLAH’a Şükür Sana Teşekkür


Ağlama Garip Anam Neden Ağlarsın
Ağlama Nazlı Yarim Neden Ağlarsın
Ağlama Bir Oğlun Olurda Birgün
İsmini Bir İhtimal Ozan Koyarsın


Çiçeklerin İçinde Yatmakta Özüm
Dostlarıma Emanet Bu Kırık Sazım
Uçmaktayım Reis Hala Son Sözüm
ALLAH’a Şükür Sana Teşekkür


Ölüm Dert Değildir Biz Gibilere
Hasretlik Yiğidi Seren Bir Yere
Gülmedi Yarim Bana Bir Kere
ALLAH’a Şükür Yar’e Teşekkür


Ağlama Garip Anam Neden Ağlarsın
Ağlama Nazlı Yarim Neden Ağlarsın
Ağlama Bir Oğlun Olurda Birgün
İsmini Bir İhtimal Ozan Koyarsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder